روش تعمیر قایق بادی
نوشته شده توسط : admin

روش تعمیر قایق بادی یکی از دغدغه های افرادی می باشد که با مشکل در بدنه قایق بادی خود مواجه شده اند . قایق های بادی دارای بدنه های بسیار مقاوم و در بسیاری از موارد ، دو و سه لایه می باشند که کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین سادگی ها دچار آسیب و یا سوراخ شدگی نمی شوند اما در برخی از موارد در صورت استفاده نادرست از این محصولات این امکان پیش می آید که بدنه قایق شما دچار سوراخ شدگی و یا آسیب دیدگی های جزئی شود که در این صورت می توانید به راحتی توسط پک تعمیرات اینتکس و یا همچنین بست وی اقدام به تعمیر قایق بادی نماید . حال در ادامه این مقاله قصد داریم تا این آموزش را به خودتان بدهیم تا به راحتی بتوانید قایق بادی آسیب دیده خود را در صورت کل سوراخ شدگی جزئی و کوچک باشد انجام دهید  پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

تعمیر قایق بادی اینتکس

ابتدای این آموزش باید بگوییم که بدنه قایق های بادی اینتکس و بست وی به صورت چند لایه اما با مواد ترکیبی یکسانی ساخته می شوند که در این خصوص روش تعمیر در محصولات هر دو برند تفاوتی ندارد ، پس نکات آموزش داده شده هم در رابطه با تعمیر قایق بادی اینتکس و هم در رابطه با تعمیر قایق بادی بست وی صدق می کند . برای تعمیر بش آسیب دیده ابتدا باید قایق را تاحدود زیادی خالی از باد بکنید ، سپس با استفاده از روش های خلاقانه اقدام به پیدا کردن سوراخ ایجاد شده در بدنه بکنید ، توجه داشته باشید که در این رابطه بهتر است از ترکیب کف و آب استفاده کنید ، زیرا قایق به صورت کامل خالی از باد نشده است و به این شیوه به راحتی می توانید با حباب شدن کف موجود بر روی بدنه ، سوراخ موجود در بدنه را پیدا کنید .

حال که بخش آسیب دیده را پیدا کرده اید بهتر است تا به سراغ پک تعمیرات مخصوص محصولات بادی خود بروید ، جایی که درون بسته بندی می توانید چسب مایع مخصوص به همراه وصله تویوپی شکل را پیدا کنید . بخشی از بدنه قایق که دارای قسمت سوراخ شده است را بر روی سطحی کاملا صاف و به دور از هر گونه اشیا تیز قرار دهید و سپس از دو طرف کمی فشار به بدنه وارد کنید تا سطح تحت کمی فشار قرار بگیرد ، حال چسب مایع اینتکس را بر روی قسمت سوراخ شده بریزید و سپس وصله تویوپی شکل درون پک را بر روی چسب مایع قرار دهید . در این خصوص باید توجه داشته باشید که بهتر است با توجه به تجربه تعمیرات ، وصله را به صورت گرد ببرید ، تا دارای گوشه های تیز نباشد و در این صورت وصله از لبه های بخش تعمیر شده بلند نمی شود و به بهترین شکل به بدنه اصلی قایق می چسبد . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه وب سایت بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  روش تعمیر قایق بادی  .....:::::





:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی اینتکس , نمایندگی فروش قایق بادی , تعمیر قایق بادی , تعمیر قایق بادی اینتکس , تعمیر قایق بادی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: